Panic

En av mina mindre charmiga egenskaper är att jag är en procrastinator och när jag verkligen måste göra någonting, till exempel plugga vilket är fallet här, så lägger hjärnan av och jag hittar på 100 andra saker som jag gör istället. Ja, som att skriva här ungefär. Eller att baka, sortera kort, eller till och med att STÄDA (då har det gått långt).
En annan klassisk Anna är att skriva listor på det jag behöver göra istället för att göra det.
.
Blir så trött på mig själv!
.
En annan sak som börjar bli typisk mig är att lägga till en random bild till en random text. Här är Ellen, jag, Matilda och Tilda i Las Vegas iaf. Där fanns minsann inga måsten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0