Depp

Jag är överlag en väldigt positiv människa, fråga alla som har träffat mig. Men nu, i ca en månad, har jag varit riktigt deppig. Av många anledningar förmodligen:
  • Jag har haft ett äckligt jäkla virus i drygt en månad som sänker min energinivå till ca -63.
  • Varje dag är densamma - tråkig.
  • Orkar aldrig hitta på någonting efter skolan/praktiken - är helt enkelt för trött, om jag skulle orka är ingen ledig.
  • Jag har så sjuuukt mycket att göra i skolan!
  • Vädret hjälper inte precis, tröööööök.
  • Det jag såg fram till mest just nu, planerna på att få träffa Fantastic Four hos Tilda i Funäsdalen över påsk, har gått i kras.
  • Hela familjen hade tänkt åka till Istanbul, vilket jag var supertaggad på. Hade researchat och blivit kär i staden. Och nu visar det sig att mamma och pappa ska åka dit ensamma. Schysst.
Jaja nu har jag tyckt synd om mig nog för denna månaden. Hoppas ingen läser det här, förlåt i så fall för mitt gnällande. Kände bara att jag ville skriva av mig, det är ju trots allt därför denna bloggen existerar.
Nu så jag gå och göra något vettigt! Typ plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0