Weekend

Denna helgen har varit grymt spännande! Not... Fredagen var allmänt seg, var helt slut efter 5 dagar med 4 timmars promenader. Speciellt eftersom jag fortfarande inte är helt bra.
Igår firade jag och mitt virus en månad. Är så lycklig med dig Virre <3 Not x2.
På lördagseftermiddagen firade vi min moster som fyllde 38 med tårta, mina galna kusiner och Kinect bowling och fotboll.
Söndagen verkar inte bjuda på ett mycket mer spännande utbud. Jag ska försöka få en del plugg gjort (bl a. skriva en historia, svara på 56 frågor om runor, läsa en engelsk bok och skriva journaler om hästsjukdomar).
Om jag orkar/har lust kanske jag går ut på stan för lite shopping senare i eftermiddag.
Varför är inga hemma på helger??
Sara's frukost, min var ganska exakt likadan.

Amigo, jag och Stella "Huliganen" Hallenberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0